L'Oficina Local d'Habitatge de Berga és un punt únic d'informació i gestió de serveis i tràmits, on es pot obtenir de forma ràpida i còmode tot el que cal saber sobre l'habitatge.

És un servei públic gratuït que l'Ajuntament de Berga ofereix a la ciutadania per informar assessorar i gestionar aspectes relacionats amb l'habitatge.

Serveis ofertats:

· Informació general sobre l'habitatge

· Tramitació d'ajuts a la rehabilitació

· Tramitació d'ajuts al propietari que lloga

· Tramitació d'ajuts al llogater

· Tramitació d'ajuts a la Renda Bàsica d'Emancipació (RBE)

· Tramitació de la cèdula d'habitabilitat

· Tramitació de test de l'edifici (TEDI) i informes d'idoneïtat (III)

· Gestió de la borsa de lloguer

· Gestió del registre de sol·licitants d'habitatge públic

Per a qualsevol informació adreçar-se a les oficines de BRGProgres, situades a la Plaça Maragall, 1. Tel. 93.822.20.73, e-mail: brg@brgprogres.cat

Veure tríptic campanya



Tornar